Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5052
Название: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
Авторы: Білоус, І.О.
Ключевые слова: навчальна діяльність
особливості навчальної діялності
інженер-педагог
інженер-педагог комп’ютерного профілю
Дата публикации: 29-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Зміни, що відбуваються в нашому суспільстві, а саме приєднання вітчизняної системи освіти до Болонської декларації та інтеграція України до Європейської спільноти висуває нові вимоги до підготовки висококваліфікованого фахівця, в тому числі майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю. Перед вищою школою постає завдання організації навчального процесу таким чином, щоб майбутній фахівець, в тому числі й інженер-педагог комп’ютерного профілю в результаті навчання зміг реалізувати наступні якості: мобільність, гнучкість, здатність до самоосвіти та саморозвитку, швидка адаптація до нових змін, як в професійній діяльності, так і у всіх сферах суспільства, творчий підхід до виконання поставлених перед ним задач та завдань, генерування оригінальних ідей, висування та приймання нестандартних рішень тощо. Як показують реалії сьогодення навчальна діяльність більшості студентів носить репродуктивний характер. Займаючи позицію «пасивного» слухача на занятті студенти в кращому випадку здатні відтворити пройдений матеріал.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/5052
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilous.docx12,6 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.