Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5052
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілоус, І.О.-
dc.date.accessioned2016-06-29T07:55:17Z-
dc.date.available2016-06-29T07:55:17Z-
dc.date.issued2016-06-29-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5052-
dc.description.abstractЗміни, що відбуваються в нашому суспільстві, а саме приєднання вітчизняної системи освіти до Болонської декларації та інтеграція України до Європейської спільноти висуває нові вимоги до підготовки висококваліфікованого фахівця, в тому числі майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю. Перед вищою школою постає завдання організації навчального процесу таким чином, щоб майбутній фахівець, в тому числі й інженер-педагог комп’ютерного профілю в результаті навчання зміг реалізувати наступні якості: мобільність, гнучкість, здатність до самоосвіти та саморозвитку, швидка адаптація до нових змін, як в професійній діяльності, так і у всіх сферах суспільства, творчий підхід до виконання поставлених перед ним задач та завдань, генерування оригінальних ідей, висування та приймання нестандартних рішень тощо. Як показують реалії сьогодення навчальна діяльність більшості студентів носить репродуктивний характер. Займаючи позицію «пасивного» слухача на занятті студенти в кращому випадку здатні відтворити пройдений матеріал.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UK
dc.subjectособливості навчальної діялностіuk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectінженер-педагог комп’ютерного профілюuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilous.docx12,6 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.