Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5052
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ |
Автори: | Білоус, І.О. |
Ключові слова: | навчальна діяльність особливості навчальної діялності інженер-педагог інженер-педагог комп’ютерного профілю |
Дата публікації: | 29-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Зміни, що відбуваються в нашому суспільстві, а саме приєднання вітчизняної системи освіти до Болонської декларації та інтеграція України до Європейської спільноти висуває нові вимоги до підготовки висококваліфікованого фахівця, в тому числі майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю. Перед вищою школою постає завдання організації навчального процесу таким чином, щоб майбутній фахівець, в тому числі й інженер-педагог комп’ютерного профілю в результаті навчання зміг реалізувати наступні якості: мобільність, гнучкість, здатність до самоосвіти та саморозвитку, швидка адаптація до нових змін, як в професійній діяльності, так і у всіх сферах суспільства, творчий підхід до виконання поставлених перед ним задач та завдань, генерування оригінальних ідей, висування та приймання нестандартних рішень тощо. Як показують реалії сьогодення навчальна діяльність більшості студентів носить репродуктивний характер. Займаючи позицію «пасивного» слухача на занятті студенти в кращому випадку здатні відтворити пройдений матеріал. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5052 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilous.docx | 12,6 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.