Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5043
Название: НАВЧАЛЬНІ ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Авторы: Штефан, Л.В.
Ключевые слова: навчальні тренінги
тренінги у професійній підготовкі
підготовка інженерів-педагогів
тренінгова робота
тренінговий підхід
компетентнісний підхід
Дата публикации: 24-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Сучасна освіта знаходиться у стані активного пошуку нових форм організації навчальної діяльності, які виступатимуть гарантом формування особистості, здатної до творчої самореалізації. Однією з таких форм є тренінги. Їх бурхливий розвиток розпочався у 60-70-х роках ХХ-го століття, відколи у США і Західній Європі почали активно застосовувати психологічні тренінги. Це було пов’язано з радикальними соціальними змінами, до яких люди повинні були психологічно адаптуватися. Довівши свою ефективність у цій площині, тренінговий підхід почав поширюватись і в інші сфери. Однією із таких стала і педагогічна, де розпочався розвиток такої нової організаційної форми діяльності як навчальний тренінг. Активізував цей процес компетентнісний підхід, який на сучасному етапі розвитку освіти виступає базовою основою підготовки фахівця нової формації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/5043
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shtefan.docx13,82 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.