Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5043
Назва: НАВЧАЛЬНІ ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Штефан, Л.В.
Ключові слова: навчальні тренінги
тренінги у професійній підготовкі
підготовка інженерів-педагогів
тренінгова робота
тренінговий підхід
компетентнісний підхід
Дата публікації: 24-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта знаходиться у стані активного пошуку нових форм організації навчальної діяльності, які виступатимуть гарантом формування особистості, здатної до творчої самореалізації. Однією з таких форм є тренінги. Їх бурхливий розвиток розпочався у 60-70-х роках ХХ-го століття, відколи у США і Західній Європі почали активно застосовувати психологічні тренінги. Це було пов’язано з радикальними соціальними змінами, до яких люди повинні були психологічно адаптуватися. Довівши свою ефективність у цій площині, тренінговий підхід почав поширюватись і в інші сфери. Однією із таких стала і педагогічна, де розпочався розвиток такої нової організаційної форми діяльності як навчальний тренінг. Активізував цей процес компетентнісний підхід, який на сучасному етапі розвитку освіти виступає базовою основою підготовки фахівця нової формації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5043
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtefan.docx13,82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.