Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5043
Назва: | НАВЧАЛЬНІ ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Штефан, Л.В. |
Ключові слова: | навчальні тренінги тренінги у професійній підготовкі підготовка інженерів-педагогів тренінгова робота тренінговий підхід компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 24-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта знаходиться у стані активного пошуку нових форм організації навчальної діяльності, які виступатимуть гарантом формування особистості, здатної до творчої самореалізації. Однією з таких форм є тренінги. Їх бурхливий розвиток розпочався у 60-70-х роках ХХ-го століття, відколи у США і Західній Європі почали активно застосовувати психологічні тренінги. Це було пов’язано з радикальними соціальними змінами, до яких люди повинні були психологічно адаптуватися. Довівши свою ефективність у цій площині, тренінговий підхід почав поширюватись і в інші сфери. Однією із таких стала і педагогічна, де розпочався розвиток такої нової організаційної форми діяльності як навчальний тренінг. Активізував цей процес компетентнісний підхід, який на сучасному етапі розвитку освіти виступає базовою основою підготовки фахівця нової формації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5043 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtefan.docx | 13,82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.