Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5043
Title: | НАВЧАЛЬНІ ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Authors: | Штефан, Л.В. |
Keywords: | навчальні тренінги тренінги у професійній підготовкі підготовка інженерів-педагогів тренінгова робота тренінговий підхід компетентнісний підхід |
Issue Date: | 24-Jun-2016 |
Abstract: | Сучасна освіта знаходиться у стані активного пошуку нових форм організації навчальної діяльності, які виступатимуть гарантом формування особистості, здатної до творчої самореалізації. Однією з таких форм є тренінги. Їх бурхливий розвиток розпочався у 60-70-х роках ХХ-го століття, відколи у США і Західній Європі почали активно застосовувати психологічні тренінги. Це було пов’язано з радикальними соціальними змінами, до яких люди повинні були психологічно адаптуватися. Довівши свою ефективність у цій площині, тренінговий підхід почав поширюватись і в інші сфери. Однією із таких стала і педагогічна, де розпочався розвиток такої нової організаційної форми діяльності як навчальний тренінг. Активізував цей процес компетентнісний підхід, який на сучасному етапі розвитку освіти виступає базовою основою підготовки фахівця нової формації. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5043 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shtefan.docx | 13,82 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.