Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5043
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШтефан, Л.В.-
dc.date.accessioned2016-06-24T08:35:36Z-
dc.date.available2016-06-24T08:35:36Z-
dc.date.issued2016-06-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5043-
dc.description.abstractСучасна освіта знаходиться у стані активного пошуку нових форм організації навчальної діяльності, які виступатимуть гарантом формування особистості, здатної до творчої самореалізації. Однією з таких форм є тренінги. Їх бурхливий розвиток розпочався у 60-70-х роках ХХ-го століття, відколи у США і Західній Європі почали активно застосовувати психологічні тренінги. Це було пов’язано з радикальними соціальними змінами, до яких люди повинні були психологічно адаптуватися. Довівши свою ефективність у цій площині, тренінговий підхід почав поширюватись і в інші сфери. Однією із таких стала і педагогічна, де розпочався розвиток такої нової організаційної форми діяльності як навчальний тренінг. Активізував цей процес компетентнісний підхід, який на сучасному етапі розвитку освіти виступає базовою основою підготовки фахівця нової формації.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнавчальні тренінгиuk_UK
dc.subjectтренінги у професійній підготовкіuk_UK
dc.subjectпідготовка інженерів-педагогівuk_UK
dc.subjectтренінгова роботаuk_UK
dc.subjectтренінговий підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.titleНАВЧАЛЬНІ ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shtefan.docx13,82 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.