Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5043
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штефан, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-24T08:35:36Z | - |
dc.date.available | 2016-06-24T08:35:36Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-24 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5043 | - |
dc.description.abstract | Сучасна освіта знаходиться у стані активного пошуку нових форм організації навчальної діяльності, які виступатимуть гарантом формування особистості, здатної до творчої самореалізації. Однією з таких форм є тренінги. Їх бурхливий розвиток розпочався у 60-70-х роках ХХ-го століття, відколи у США і Західній Європі почали активно застосовувати психологічні тренінги. Це було пов’язано з радикальними соціальними змінами, до яких люди повинні були психологічно адаптуватися. Довівши свою ефективність у цій площині, тренінговий підхід почав поширюватись і в інші сфери. Однією із таких стала і педагогічна, де розпочався розвиток такої нової організаційної форми діяльності як навчальний тренінг. Активізував цей процес компетентнісний підхід, який на сучасному етапі розвитку освіти виступає базовою основою підготовки фахівця нової формації. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | навчальні тренінги | uk_UK |
dc.subject | тренінги у професійній підготовкі | uk_UK |
dc.subject | підготовка інженерів-педагогів | uk_UK |
dc.subject | тренінгова робота | uk_UK |
dc.subject | тренінговий підхід | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.title | НАВЧАЛЬНІ ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtefan.docx | 13,82 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.