Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Название: | Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід |
Авторы: | Шматков, Даніїл Ігорович |
Ключевые слова: | дидактична редукція природничі дисципліни зміст навчання ВНЗ |
Дата публикации: | 8-июн-2016 |
Серия/номер: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р. |
Краткий осмотр (реферат): | Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4977 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov_Karishinski.pdf | 157,5 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.