Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Title: | Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід |
Authors: | Шматков, Даніїл Ігорович |
Keywords: | дидактична редукція природничі дисципліни зміст навчання ВНЗ |
Issue Date: | 8-Jun-2016 |
Series/Report no.: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р. |
Abstract: | Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4977 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov_Karishinski.pdf | 157,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.