Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Title: Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід
Authors: Шматков, Даніїл Ігорович
Keywords: дидактична редукція
природничі дисципліни
зміст навчання
ВНЗ
Issue Date: 8-Jun-2016
Series/Report no.: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р.
Abstract: Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4977
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shmatkov_Karishinski.pdf157,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.