Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Назва: | Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід |
Автори: | Шматков, Даніїл Ігорович |
Ключові слова: | дидактична редукція природничі дисципліни зміст навчання ВНЗ |
Дата публікації: | 8-чер-2016 |
Серія/номер: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4977 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov_Karishinski.pdf | 157,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.