Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Назва: Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід
Автори: Шматков, Даніїл Ігорович
Ключові слова: дидактична редукція
природничі дисципліни
зміст навчання
ВНЗ
Дата публікації: 8-чер-2016
Серія/номер: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4977
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmatkov_Karishinski.pdf157,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.