Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шматков, Даніїл Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-08T18:38:22Z | - |
dc.date.available | 2016-06-08T18:38:22Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-08 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4977 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р. | - |
dc.subject | дидактична редукція | uk_UK |
dc.subject | природничі дисципліни | uk_UK |
dc.subject | зміст навчання | uk_UK |
dc.subject | ВНЗ | uk_UK |
dc.title | Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov_Karishinski.pdf | 157,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.