Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШматков, Даніїл Ігорович-
dc.date.accessioned2016-06-08T18:38:22Z-
dc.date.available2016-06-08T18:38:22Z-
dc.date.issued2016-06-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4977-
dc.description.abstractПроаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощоuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р.-
dc.subjectдидактична редукціяuk_UK
dc.subjectприродничі дисципліниuk_UK
dc.subjectзміст навчанняuk_UK
dc.subjectВНЗuk_UK
dc.titleДидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвідuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmatkov_Karishinski.pdf157,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.