Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4977
Название: Дидактична редукція змісту природничих дисциплін: теорія та європейський досвід
Авторы: Шматков, Даніїл Ігорович
Ключевые слова: дидактична редукція
природничі дисципліни
зміст навчання
ВНЗ
Дата публикации: 8-июн-2016
Серия/номер: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ);м. Полтава, 19-20 травня 2016 р.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано теорію редукції змісту навчання. На підставі досвіду європейських учених визначено, що застосування дидактичної редукції до змісту навчання природничих дисциплін у ВНЗ може нести в собі значні переваги, через те, що за такого підходу виявляються ключові закономірності поєднання частин у ціле, відбувається системних аналіз складових, зменшується когнітивна складність навчання тощо
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4977
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shmatkov_Karishinski.pdf157,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.