Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4949
Назва: ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛІВОСТІ БРЕНДА У ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Кузнєцова, В.В.
Ключові слова: товарні знаки
знаки обслуговування
термін «бренд»
поняття бренда
особливості бренда
бренд у підприємницькій діяльності
Дата публікації: 3-чер-2016
Короткий огляд (реферат): За сучасних умов товарні знаки і знаки обслуговування активно використовуються у підприємницькій діяльності, включаються до майна підприємств, виступають необхідним елементом товарообміну та своєрідним інструментом його регулювання. З появою терміну «бренд» виникла необхідність надати йому повну і точну характеристику. Термін «бренд» не має точних еквівалентів в українській мові. Більшість дослідників визначають, що будь-який бренд це – товарний знак, але не кожен товарний знак може перетворитися на бренд. Товарний знак стає брендом тільки тоді, коли зв'язок між конкретним товаром і споживачем стає значно більшим по відношенню до аналогічних товарів на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4949
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuznestova.docx12,94 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.