Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4949
Title: ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛІВОСТІ БРЕНДА У ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Кузнєцова, В.В.
Keywords: товарні знаки
знаки обслуговування
термін «бренд»
поняття бренда
особливості бренда
бренд у підприємницькій діяльності
Issue Date: 3-Jun-2016
Abstract: За сучасних умов товарні знаки і знаки обслуговування активно використовуються у підприємницькій діяльності, включаються до майна підприємств, виступають необхідним елементом товарообміну та своєрідним інструментом його регулювання. З появою терміну «бренд» виникла необхідність надати йому повну і точну характеристику. Термін «бренд» не має точних еквівалентів в українській мові. Більшість дослідників визначають, що будь-який бренд це – товарний знак, але не кожен товарний знак може перетворитися на бренд. Товарний знак стає брендом тільки тоді, коли зв'язок між конкретним товаром і споживачем стає значно більшим по відношенню до аналогічних товарів на ринку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4949
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznestova.docx12,94 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.