Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4949
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКузнєцова, В.В.-
dc.date.accessioned2016-06-03T11:27:40Z-
dc.date.available2016-06-03T11:27:40Z-
dc.date.issued2016-06-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4949-
dc.description.abstractЗа сучасних умов товарні знаки і знаки обслуговування активно використовуються у підприємницькій діяльності, включаються до майна підприємств, виступають необхідним елементом товарообміну та своєрідним інструментом його регулювання. З появою терміну «бренд» виникла необхідність надати йому повну і точну характеристику. Термін «бренд» не має точних еквівалентів в українській мові. Більшість дослідників визначають, що будь-який бренд це – товарний знак, але не кожен товарний знак може перетворитися на бренд. Товарний знак стає брендом тільки тоді, коли зв'язок між конкретним товаром і споживачем стає значно більшим по відношенню до аналогічних товарів на ринку.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтоварні знакиuk_UK
dc.subjectзнаки обслуговуванняuk_UK
dc.subjectтермін «бренд»uk_UK
dc.subjectпоняття брендаuk_UK
dc.subjectособливості брендаuk_UK
dc.subjectбренд у підприємницькій діяльностіuk_UK
dc.titleПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛІВОСТІ БРЕНДА У ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kuznestova.docx12,94 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.