Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4934
Название: | ПРИРОДОВІДПОВІДНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЦІ |
Авторы: | Грабар, М. В. |
Ключевые слова: | природовідповідне виховання природовідповідний підхід природовідповідне виховання у педагогіці педагогічна діяльность |
Дата публикации: | 2-июн-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Природовідповідне виховання особистості є актуальним для сучасного суспільства. У формуванні і розвитку особистості з природними даними, творчими потенціалам, високим рівнем моральних принципів та розумово – вольовою активністю зацікавлене наше суспільство. Педагогіка – це наука про виховання людини, є тією наукою що, шукає різні шляхи до правильного навчання. Педагогічна наука досліджує сутність, закономірності, принципи, тенденції і перспективи розвитку педагогічного педагогічного процесу, розробляє теорію і технологію його організації, удосконалює зміст і створює нові організаційні форми, методи і прицоми педагогічної діяльності. Також існують різні підходи до навчання, одним з таких підходів є природовідповідний. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4934 http://hdl.handle.net/123456789/4935 |
Располагается в коллекциях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grabar.docx | 13,26 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.