Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4934
Назва: | ПРИРОДОВІДПОВІДНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЦІ |
Автори: | Грабар, М. В. |
Ключові слова: | природовідповідне виховання природовідповідний підхід природовідповідне виховання у педагогіці педагогічна діяльность |
Дата публікації: | 2-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Природовідповідне виховання особистості є актуальним для сучасного суспільства. У формуванні і розвитку особистості з природними даними, творчими потенціалам, високим рівнем моральних принципів та розумово – вольовою активністю зацікавлене наше суспільство. Педагогіка – це наука про виховання людини, є тією наукою що, шукає різні шляхи до правильного навчання. Педагогічна наука досліджує сутність, закономірності, принципи, тенденції і перспективи розвитку педагогічного педагогічного процесу, розробляє теорію і технологію його організації, удосконалює зміст і створює нові організаційні форми, методи і прицоми педагогічної діяльності. Також існують різні підходи до навчання, одним з таких підходів є природовідповідний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4934 http://hdl.handle.net/123456789/4935 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grabar.docx | 13,26 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.