Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4934
Назва: ПРИРОДОВІДПОВІДНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЦІ
Автори: Грабар, М. В.
Ключові слова: природовідповідне виховання
природовідповідний підхід
природовідповідне виховання у педагогіці
педагогічна діяльность
Дата публікації: 2-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Природовідповідне виховання особистості є актуальним для сучасного суспільства. У формуванні і розвитку особистості з природними даними, творчими потенціалам, високим рівнем моральних принципів та розумово – вольовою активністю зацікавлене наше суспільство. Педагогіка – це наука про виховання людини, є тією наукою що, шукає різні шляхи до правильного навчання. Педагогічна наука досліджує сутність, закономірності, принципи, тенденції і перспективи розвитку педагогічного педагогічного процесу, розробляє теорію і технологію його організації, удосконалює зміст і створює нові організаційні форми, методи і прицоми педагогічної діяльності. Також існують різні підходи до навчання, одним з таких підходів є природовідповідний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4934
http://hdl.handle.net/123456789/4935
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabar.docx13,26 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.