Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабар, М. В.-
dc.date.accessioned2016-06-02T11:56:36Z-
dc.date.accessioned2016-06-02T11:56:42Z-
dc.date.available2016-06-02T11:56:36Z-
dc.date.available2016-06-02T11:56:42Z-
dc.date.issued2016-06-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4934-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4935-
dc.description.abstractПриродовідповідне виховання особистості є актуальним для сучасного суспільства. У формуванні і розвитку особистості з природними даними, творчими потенціалам, високим рівнем моральних принципів та розумово – вольовою активністю зацікавлене наше суспільство. Педагогіка – це наука про виховання людини, є тією наукою що, шукає різні шляхи до правильного навчання. Педагогічна наука досліджує сутність, закономірності, принципи, тенденції і перспективи розвитку педагогічного педагогічного процесу, розробляє теорію і технологію його організації, удосконалює зміст і створює нові організаційні форми, методи і прицоми педагогічної діяльності. Також існують різні підходи до навчання, одним з таких підходів є природовідповідний.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectприродовідповідне вихованняuk_UK
dc.subjectприродовідповідний підхідuk_UK
dc.subjectприродовідповідне виховання у педагогіціuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльностьuk_UK
dc.titleПРИРОДОВІДПОВІДНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЦІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabar.docx13,26 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.