Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4838| Назва: | ВІТЧИЗНЯНІ ТА ЗАРУБІЖНІ ТЕРМІНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ |
| Автори: | Чеботарьова, І. О. |
| Ключові слова: | Компетентність компетенція компетентнісний підхід термінологія |
| Дата публікації: | 7-кві-2016 |
| Короткий огляд (реферат): | В роботі розглядаються понятійно-термінологічні аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі освіти України. У статті відображено наукові підходи щодо тлумачення понять «компетентність» і «компетенція» у вітчизняних та зарубіжних джерелах. В процесі нашого дослідження було визначено основну суть цих понять і з’ясовано, що існують протиріччя між їх трактуванням як в англомовній так і вітчизняній наукових літературах. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4838 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Чеботарьова І.О..docx | 49,74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.