Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чеботарьова, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T06:46:00Z | - |
dc.date.available | 2016-04-07T06:46:00Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4838 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглядаються понятійно-термінологічні аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі освіти України. У статті відображено наукові підходи щодо тлумачення понять «компетентність» і «компетенція» у вітчизняних та зарубіжних джерелах. В процесі нашого дослідження було визначено основну суть цих понять і з’ясовано, що існують протиріччя між їх трактуванням як в англомовній так і вітчизняній наукових літературах. | uk_UK |
dc.subject | Компетентність | uk_UK |
dc.subject | компетенція | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | термінологія | uk_UK |
dc.title | ВІТЧИЗНЯНІ ТА ЗАРУБІЖНІ ТЕРМІНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чеботарьова І.О..docx | 49,74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.