Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеботарьова, І. О.-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:46:00Z-
dc.date.available2016-04-07T06:46:00Z-
dc.date.issued2016-04-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4838-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються понятійно-термінологічні аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі освіти України. У статті відображено наукові підходи щодо тлумачення понять «компетентність» і «компетенція» у вітчизняних та зарубіжних джерелах. В процесі нашого дослідження було визначено основну суть цих понять і з’ясовано, що існують протиріччя між їх трактуванням як в англомовній так і вітчизняній наукових літературах.uk_UK
dc.subjectКомпетентністьuk_UK
dc.subjectкомпетенціяuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectтермінологіяuk_UK
dc.titleВІТЧИЗНЯНІ ТА ЗАРУБІЖНІ ТЕРМІНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чеботарьова І.О..docx49,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.