Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4837
Название: | ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОГО ТА КАР’ЄРНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ АНГЛІЇ |
Авторы: | Тименко, М. М. |
Дата публикации: | 7-апр-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розкрито особливості профорієнтаційного та кар’єрного навчання в середніх навчальних закладах Англії. Визначено їхні форми та методи, навчально-методичні заходи, які проводяться в навчальних закладах, показано місце та значення практичного застосування профорієнтаційного та кар’єрного навчання в англійських школах. У статті зроблено наголос на тому, що вчителі з профорієнтаційного та кар’єрного навчання та профконсультанти надають значну допомогу учням щодо визначення сфери майбутньої професійної діяльності, піклуються про розвиток здібностей і нахилів своїх вихованців; дбають про виховання вільної, незалежної особистості з розвинутим почуттям власної гідності, вірою у свої можливості, власні сили та готовність до життя в суспільстві. Тобто допомагають кожній дитині реалізувати власний потенціал, застосовувати на практиці свої здібності та реалізовувати поставлені життєві цілі. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4837 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тименко М.М..docx | 38,35 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.