Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4837
Назва: ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОГО ТА КАР’ЄРНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ АНГЛІЇ
Автори: Тименко, М. М.
Дата публікації: 7-кві-2016
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості профорієнтаційного та кар’єрного навчання в середніх навчальних закладах Англії. Визначено їхні форми та методи, навчально-методичні заходи, які проводяться в навчальних закладах, показано місце та значення практичного застосування профорієнтаційного та кар’єрного навчання в англійських школах. У статті зроблено наголос на тому, що вчителі з профорієнтаційного та кар’єрного навчання та профконсультанти надають значну допомогу учням щодо визначення сфери майбутньої професійної діяльності, піклуються про розвиток здібностей і нахилів своїх вихованців; дбають про виховання вільної, незалежної особистості з розвинутим почуттям власної гідності, вірою у свої можливості, власні сили та готовність до життя в суспільстві. Тобто допомагають кожній дитині реалізувати власний потенціал, застосовувати на практиці свої здібності та реалізовувати поставлені життєві цілі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4837
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тименко М.М..docx38,35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.