Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4837
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТименко, М. М.-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:44:15Z-
dc.date.available2016-04-07T06:44:15Z-
dc.date.issued2016-04-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4837-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості профорієнтаційного та кар’єрного навчання в середніх навчальних закладах Англії. Визначено їхні форми та методи, навчально-методичні заходи, які проводяться в навчальних закладах, показано місце та значення практичного застосування профорієнтаційного та кар’єрного навчання в англійських школах. У статті зроблено наголос на тому, що вчителі з профорієнтаційного та кар’єрного навчання та профконсультанти надають значну допомогу учням щодо визначення сфери майбутньої професійної діяльності, піклуються про розвиток здібностей і нахилів своїх вихованців; дбають про виховання вільної, незалежної особистості з розвинутим почуттям власної гідності, вірою у свої можливості, власні сили та готовність до життя в суспільстві. Тобто допомагають кожній дитині реалізувати власний потенціал, застосовувати на практиці свої здібності та реалізовувати поставлені життєві цілі.uk_UK
dc.titleФОРМИ ТА МЕТОДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОГО ТА КАР’ЄРНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ АНГЛІЇuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тименко М.М..docx38,35 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.