Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4827
Назва: ГРОМАДЯНСЬКІСТЬ ТА ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВІ ВЛАСТИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Автори: Калашнікова, Л.Ю.
Ключові слова: соціальна позиція учителя
педагогічний університет
аксіологічний
інтелектуально-когнітивний
Дата публікації: 7-кві-2016
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розв’язанню проблеми формування соціальної позиції в майбутніх учителів. Визначено основні знання, оволодіння якими сприяє виробленню у студентів соціальної позиції: знання філософсько-культурологічної, політичної, правової термінології, знання в галузі соціології, соціокультурні знання, знання у сфері педагогіки та методики і сучасних інноваційних технологій громадянського виховання молоді, шляхів її соціалізації. Представлена структура соціальної позиції студентів педагогічного університету як сукупність аксіологічного, інтелектуально-когнітивного, комунікативно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4827
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калашнікова Л.Ю..docx41,43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.