Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калашнікова, Л.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T06:16:30Z | - |
dc.date.available | 2016-04-07T06:16:30Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4827 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розв’язанню проблеми формування соціальної позиції в майбутніх учителів. Визначено основні знання, оволодіння якими сприяє виробленню у студентів соціальної позиції: знання філософсько-культурологічної, політичної, правової термінології, знання в галузі соціології, соціокультурні знання, знання у сфері педагогіки та методики і сучасних інноваційних технологій громадянського виховання молоді, шляхів її соціалізації. Представлена структура соціальної позиції студентів педагогічного університету як сукупність аксіологічного, інтелектуально-когнітивного, комунікативно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів. | uk_UK |
dc.subject | соціальна позиція учителя | uk_UK |
dc.subject | педагогічний університет | uk_UK |
dc.subject | аксіологічний | uk_UK |
dc.subject | інтелектуально-когнітивний | uk_UK |
dc.title | ГРОМАДЯНСЬКІСТЬ ТА ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВІ ВЛАСТИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Калашнікова Л.Ю..docx | 41,43 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.