Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4827
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКалашнікова, Л.Ю.-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:16:30Z-
dc.date.available2016-04-07T06:16:30Z-
dc.date.issued2016-04-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4827-
dc.description.abstractСтаття присвячена розв’язанню проблеми формування соціальної позиції в майбутніх учителів. Визначено основні знання, оволодіння якими сприяє виробленню у студентів соціальної позиції: знання філософсько-культурологічної, політичної, правової термінології, знання в галузі соціології, соціокультурні знання, знання у сфері педагогіки та методики і сучасних інноваційних технологій громадянського виховання молоді, шляхів її соціалізації. Представлена структура соціальної позиції студентів педагогічного університету як сукупність аксіологічного, інтелектуально-когнітивного, комунікативно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів.uk_UK
dc.subjectсоціальна позиція учителяuk_UK
dc.subjectпедагогічний університетuk_UK
dc.subjectаксіологічнийuk_UK
dc.subjectінтелектуально-когнітивнийuk_UK
dc.titleГРОМАДЯНСЬКІСТЬ ТА ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВІ ВЛАСТИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Калашнікова Л.Ю..docx41,43 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.