Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4723
Назва: САМОКОНТРОЛЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
Автори: Чеботарьов, М. К.
Ключові слова: самоконтроль
саморегуляція
самопідкріплення
мотивація
поведінка
формування
діяльність
самовдосконалення
самовиховання
готовність до адаптивного управління
Дата публікації: 11-вер-2015
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення самоконтроля студентів як важливого компонента їхньої саморегулятивної діяльності, а також вплив самовиховання і самовдосконалення на його формування під час навчання у ВНЗ. Авторами показано, що для формування самоконтролю необхідна інформація про отримані результати, з підкріплювальними властивостями. Розглянуті способи самопідкріплення: самосхвалення, самопідбадьорення, самопримус, самозаохочення. Приведені результати дослідження, що свідчать про те, що самопідкріплюючі дії в значній мірі впливають на поведінку студентів і спряють іх саморегуляції та самоуправлінню, спрямованому на досягнення бажаного результату.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4723
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf322,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.