Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4723
Title: | САМОКОНТРОЛЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ |
Authors: | Чеботарьов, М. К. |
Keywords: | самоконтроль саморегуляція самопідкріплення мотивація поведінка формування діяльність самовдосконалення самовиховання готовність до адаптивного управління |
Issue Date: | 11-Sep-2015 |
Abstract: | У статті розглянуто значення самоконтроля студентів як важливого компонента їхньої саморегулятивної діяльності, а також вплив самовиховання і самовдосконалення на його формування під час навчання у ВНЗ. Авторами показано, що для формування самоконтролю необхідна інформація про отримані результати, з підкріплювальними властивостями. Розглянуті способи самопідкріплення: самосхвалення, самопідбадьорення, самопримус, самозаохочення. Приведені результати дослідження, що свідчать про те, що самопідкріплюючі дії в значній мірі впливають на поведінку студентів і спряють іх саморегуляції та самоуправлінню, спрямованому на досягнення бажаного результату. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4723 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.