Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4723
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧеботарьов, М. К.-
dc.date.accessioned2015-09-11T08:01:34Z-
dc.date.available2015-09-11T08:01:34Z-
dc.date.issued2015-09-11-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4723-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення самоконтроля студентів як важливого компонента їхньої саморегулятивної діяльності, а також вплив самовиховання і самовдосконалення на його формування під час навчання у ВНЗ. Авторами показано, що для формування самоконтролю необхідна інформація про отримані результати, з підкріплювальними властивостями. Розглянуті способи самопідкріплення: самосхвалення, самопідбадьорення, самопримус, самозаохочення. Приведені результати дослідження, що свідчать про те, що самопідкріплюючі дії в значній мірі впливають на поведінку студентів і спряють іх саморегуляції та самоуправлінню, спрямованому на досягнення бажаного результату.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсамоконтрольuk_UK
dc.subjectсаморегуляціяuk_UK
dc.subjectсамопідкріпленняuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectповедінкаuk_UK
dc.subjectформуванняuk_UK
dc.subjectдіяльністьuk_UK
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UK
dc.subjectсамовихованняuk_UK
dc.subjectготовність до адаптивного управлінняuk_UK
dc.titleСАМОКОНТРОЛЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
32.pdf322,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.