Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4723
Название: САМОКОНТРОЛЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
Авторы: Чеботарьов, М. К.
Ключевые слова: самоконтроль
саморегуляція
самопідкріплення
мотивація
поведінка
формування
діяльність
самовдосконалення
самовиховання
готовність до адаптивного управління
Дата публикации: 11-сен-2015
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто значення самоконтроля студентів як важливого компонента їхньої саморегулятивної діяльності, а також вплив самовиховання і самовдосконалення на його формування під час навчання у ВНЗ. Авторами показано, що для формування самоконтролю необхідна інформація про отримані результати, з підкріплювальними властивостями. Розглянуті способи самопідкріплення: самосхвалення, самопідбадьорення, самопримус, самозаохочення. Приведені результати дослідження, що свідчать про те, що самопідкріплюючі дії в значній мірі впливають на поведінку студентів і спряють іх саморегуляції та самоуправлінню, спрямованому на досягнення бажаного результату.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4723
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
32.pdf322,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.