Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4705
Название: ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Авторы: Міршук, О.Є.
Ключевые слова: вищий навчальний заклад військового профілю
етапи педагогічної тенології
магістр військово-соціального управління
педагогічна технологія
професійна підготовка
Дата публикации: 9-сен-2015
Краткий осмотр (реферат): У роботі висвітлюються сучасні погляди на зміст і структуру педагогічної технології. Акцент зроблено на розробці педагогічної технології формування педагогічної компетентності у фахівців непедагогічних спеціальностей, зокрема теоретично обґрунтовано технологію формування педагогічної компетентності магістрів військово- соціального управління в процесі професійної підготовки в умовах вищого навчального закладу військового профілю. Доведено, що застосування технологічного підходу є однією з умов ефективної професійної підготовки військових кадрів у вищій школі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4705
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdf241,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.