Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіршук, О.Є.-
dc.date.accessioned2015-09-09T07:49:32Z-
dc.date.available2015-09-09T07:49:32Z-
dc.date.issued2015-09-09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4705-
dc.description.abstractУ роботі висвітлюються сучасні погляди на зміст і структуру педагогічної технології. Акцент зроблено на розробці педагогічної технології формування педагогічної компетентності у фахівців непедагогічних спеціальностей, зокрема теоретично обґрунтовано технологію формування педагогічної компетентності магістрів військово- соціального управління в процесі професійної підготовки в умовах вищого навчального закладу військового профілю. Доведено, що застосування технологічного підходу є однією з умов ефективної професійної підготовки військових кадрів у вищій школі.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвищий навчальний заклад військового профілюuk_UK
dc.subjectетапи педагогічної тенологіїuk_UK
dc.subjectмагістр військово-соціального управлінняuk_UK
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.titleТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf241,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.