Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4705
Назва: | ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Міршук, О.Є. |
Ключові слова: | вищий навчальний заклад військового профілю етапи педагогічної тенології магістр військово-соціального управління педагогічна технологія професійна підготовка |
Дата публікації: | 9-вер-2015 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі висвітлюються сучасні погляди на зміст і структуру педагогічної технології. Акцент зроблено на розробці педагогічної технології формування педагогічної компетентності у фахівців непедагогічних спеціальностей, зокрема теоретично обґрунтовано технологію формування педагогічної компетентності магістрів військово- соціального управління в процесі професійної підготовки в умовах вищого навчального закладу військового профілю. Доведено, що застосування технологічного підходу є однією з умов ефективної професійної підготовки військових кадрів у вищій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4705 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 241,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.