Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4705
Назва: ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Міршук, О.Є.
Ключові слова: вищий навчальний заклад військового профілю
етапи педагогічної тенології
магістр військово-соціального управління
педагогічна технологія
професійна підготовка
Дата публікації: 9-вер-2015
Короткий огляд (реферат): У роботі висвітлюються сучасні погляди на зміст і структуру педагогічної технології. Акцент зроблено на розробці педагогічної технології формування педагогічної компетентності у фахівців непедагогічних спеціальностей, зокрема теоретично обґрунтовано технологію формування педагогічної компетентності магістрів військово- соціального управління в процесі професійної підготовки в умовах вищого навчального закладу військового профілю. Доведено, що застосування технологічного підходу є однією з умов ефективної професійної підготовки військових кадрів у вищій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4705
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf241,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.