Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4685
Название: | СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ДЕФІНІЦІЇ „ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ” ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ |
Авторы: | Панченко, О.І. |
Ключевые слова: | професійна підготовка професійні компетенції професійно важливі якості особистість майбутнього фахівця професійне мислення особистості |
Дата публикации: | 7-сен-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Статтю присвячено проблемам професійного розвитку особистості. У цьому контексті переглянуто зміст дефініції „професійне мислення” особистості. Проведено аналіз досліджень психолого-педагогічної літератури щодо визначення сутності змісту дефініції „професійне мислення” особистості. Окреслено зміст та наукові підходи щодо визначення сутності поняття „професійне мислення” особистості. Зроблено акцент на тому, що „професійне мислення” особистості слід розглядати як складний феномен та системоутворювальний компонент професійної компетенції майбутнього фахівця. Зазначено перспективи щодо подальшого вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4685 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 314,41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.