Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4685
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-07T12:27:17Z | - |
dc.date.available | 2015-09-07T12:27:17Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4685 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемам професійного розвитку особистості. У цьому контексті переглянуто зміст дефініції „професійне мислення” особистості. Проведено аналіз досліджень психолого-педагогічної літератури щодо визначення сутності змісту дефініції „професійне мислення” особистості. Окреслено зміст та наукові підходи щодо визначення сутності поняття „професійне мислення” особистості. Зроблено акцент на тому, що „професійне мислення” особистості слід розглядати як складний феномен та системоутворювальний компонент професійної компетенції майбутнього фахівця. Зазначено перспективи щодо подальшого вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UK |
dc.subject | професійно важливі якості | uk_UK |
dc.subject | особистість майбутнього фахівця | uk_UK |
dc.subject | професійне мислення особистості | uk_UK |
dc.title | СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ДЕФІНІЦІЇ „ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ” ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 314,41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.