Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4685
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанченко, О.І.-
dc.date.accessioned2015-09-07T12:27:17Z-
dc.date.available2015-09-07T12:27:17Z-
dc.date.issued2015-09-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4685-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемам професійного розвитку особистості. У цьому контексті переглянуто зміст дефініції „професійне мислення” особистості. Проведено аналіз досліджень психолого-педагогічної літератури щодо визначення сутності змісту дефініції „професійне мислення” особистості. Окреслено зміст та наукові підходи щодо визначення сутності поняття „професійне мислення” особистості. Зроблено акцент на тому, що „професійне мислення” особистості слід розглядати як складний феномен та системоутворювальний компонент професійної компетенції майбутнього фахівця. Зазначено перспективи щодо подальшого вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk_UK
dc.subjectпрофесійно важливі якостіuk_UK
dc.subjectособистість майбутнього фахівцяuk_UK
dc.subjectпрофесійне мислення особистостіuk_UK
dc.titleСУТНІСНИЙ ЗМІСТ ДЕФІНІЦІЇ „ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ” ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26.pdf314,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.