Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4685
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-07T12:27:17Z | - |
dc.date.available | 2015-09-07T12:27:17Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4685 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемам професійного розвитку особистості. У цьому контексті переглянуто зміст дефініції „професійне мислення” особистості. Проведено аналіз досліджень психолого-педагогічної літератури щодо визначення сутності змісту дефініції „професійне мислення” особистості. Окреслено зміст та наукові підходи щодо визначення сутності поняття „професійне мислення” особистості. Зроблено акцент на тому, що „професійне мислення” особистості слід розглядати як складний феномен та системоутворювальний компонент професійної компетенції майбутнього фахівця. Зазначено перспективи щодо подальшого вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UK |
dc.subject | професійно важливі якості | uk_UK |
dc.subject | особистість майбутнього фахівця | uk_UK |
dc.subject | професійне мислення особистості | uk_UK |
dc.title | СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ДЕФІНІЦІЇ „ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ” ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 314,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.