Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4685
Назва: СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ДЕФІНІЦІЇ „ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ” ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Автори: Панченко, О.І.
Ключові слова: професійна підготовка
професійні компетенції
професійно важливі якості
особистість майбутнього фахівця
професійне мислення особистості
Дата публікації: 7-вер-2015
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам професійного розвитку особистості. У цьому контексті переглянуто зміст дефініції „професійне мислення” особистості. Проведено аналіз досліджень психолого-педагогічної літератури щодо визначення сутності змісту дефініції „професійне мислення” особистості. Окреслено зміст та наукові підходи щодо визначення сутності поняття „професійне мислення” особистості. Зроблено акцент на тому, що „професійне мислення” особистості слід розглядати як складний феномен та системоутворювальний компонент професійної компетенції майбутнього фахівця. Зазначено перспективи щодо подальшого вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4685
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf314,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.