Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Название: ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Авторы: Вем’ян, В.Г.
Солтисюк, Ю.Г.
Ключевые слова: проблемне навчання
пізнавальна діяльность
розвиток особистості
творчий потенціал
Дата публикации: 2-июл-2015
Краткий осмотр (реферат): Сутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4633
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
VemyanSoltisyuk.docx13,51 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.