Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Назва: ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Вем’ян, В.Г.
Солтисюк, Ю.Г.
Ключові слова: проблемне навчання
пізнавальна діяльность
розвиток особистості
творчий потенціал
Дата публікації: 2-лип-2015
Короткий огляд (реферат): Сутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4633
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VemyanSoltisyuk.docx13,51 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.