Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Назва: | ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Вем’ян, В.Г. Солтисюк, Ю.Г. |
Ключові слова: | проблемне навчання пізнавальна діяльность розвиток особистості творчий потенціал |
Дата публікації: | 2-лип-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Сутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4633 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VemyanSoltisyuk.docx | 13,51 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.