Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВем’ян, В.Г.-
dc.contributor.authorСолтисюк, Ю.Г.-
dc.date.accessioned2015-07-02T12:12:14Z-
dc.date.available2015-07-02T12:12:14Z-
dc.date.issued2015-07-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4633-
dc.description.abstractСутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UK
dc.subjectпізнавальна діяльностьuk_UK
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UK
dc.subjectтворчий потенціалuk_UK
dc.titleФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VemyanSoltisyuk.docx13,51 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.