Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вем’ян, В.Г. | - |
dc.contributor.author | Солтисюк, Ю.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T12:12:14Z | - |
dc.date.available | 2015-07-02T12:12:14Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4633 | - |
dc.description.abstract | Сутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UK |
dc.subject | пізнавальна діяльность | uk_UK |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UK |
dc.subject | творчий потенціал | uk_UK |
dc.title | ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VemyanSoltisyuk.docx | 13,51 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.