Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Title: ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Вем’ян, В.Г.
Солтисюк, Ю.Г.
Keywords: проблемне навчання
пізнавальна діяльность
розвиток особистості
творчий потенціал
Issue Date: 2-Jul-2015
Abstract: Сутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4633
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет МОП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VemyanSoltisyuk.docx13,51 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.