Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
Title: | ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Вем’ян, В.Г. Солтисюк, Ю.Г. |
Keywords: | проблемне навчання пізнавальна діяльность розвиток особистості творчий потенціал |
Issue Date: | 2-Jul-2015 |
Abstract: | Сутність проблемного навчання зводиться до того що, у процесі навчання у корені змінюється характері і структура пізнавальної діяльності студентів, що приводе до розвитку творчого потенціалу особистості студента. Головною і характерною ознакою проблемного навчання є «проблемна ситуація», «проблемна лекція», «проблемне питання», «проблемне завдання», які використовуються викладачем в залежності від навчальної мети, виду і змісту заняття. Методика проблемного навчання — це спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовування в прийнятті рішень нових пізнавальних і практичних задач, а не одержання знань в готовому вигляді, вирішення задачі за зразком. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4633 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VemyanSoltisyuk.docx | 13,51 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.