Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4622
Название: ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ВИМОГ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Авторы: Салтанова, Т. Г.
Ключевые слова: адаптація першокурсників
вимоги вищого навчального закладу (ВНЗ)
навчальний процес
модель адаптації першокурсників
Дата публикации: 2-июл-2015
Краткий осмотр (реферат): Одним з актуальних напрямів вищої школи є діяльність щодо адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу, що. сприятиме більш швидкому та ефективному включенню студентів у навчальний процес. Педагогічна наука розглядала різні аспекти цієї проблеми, але вона залишається актуальною в наслідок швидкої зміни соціальних, педагогічних, інших умов та суспільних і особистісних цінностей. Метою даного дослідження є створення та обґрунтування моделі адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу у соціально-особистісному аспекті, розкрити її структуру та зміст. Необхідно визначити сукупність компонентів, їх зміст, обґрунтувати значимість та необхідність кожного.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4622
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Saltanova.docx13,09 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.