Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4622
Назва: ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ВИМОГ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Автори: Салтанова, Т. Г.
Ключові слова: адаптація першокурсників
вимоги вищого навчального закладу (ВНЗ)
навчальний процес
модель адаптації першокурсників
Дата публікації: 2-лип-2015
Короткий огляд (реферат): Одним з актуальних напрямів вищої школи є діяльність щодо адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу, що. сприятиме більш швидкому та ефективному включенню студентів у навчальний процес. Педагогічна наука розглядала різні аспекти цієї проблеми, але вона залишається актуальною в наслідок швидкої зміни соціальних, педагогічних, інших умов та суспільних і особистісних цінностей. Метою даного дослідження є створення та обґрунтування моделі адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу у соціально-особистісному аспекті, розкрити її структуру та зміст. Необхідно визначити сукупність компонентів, їх зміст, обґрунтувати значимість та необхідність кожного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4622
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Saltanova.docx13,09 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.