Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4622
Назва: | ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ВИМОГ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
Автори: | Салтанова, Т. Г. |
Ключові слова: | адаптація першокурсників вимоги вищого навчального закладу (ВНЗ) навчальний процес модель адаптації першокурсників |
Дата публікації: | 2-лип-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Одним з актуальних напрямів вищої школи є діяльність щодо адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу, що. сприятиме більш швидкому та ефективному включенню студентів у навчальний процес. Педагогічна наука розглядала різні аспекти цієї проблеми, але вона залишається актуальною в наслідок швидкої зміни соціальних, педагогічних, інших умов та суспільних і особистісних цінностей. Метою даного дослідження є створення та обґрунтування моделі адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу у соціально-особистісному аспекті, розкрити її структуру та зміст. Необхідно визначити сукупність компонентів, їх зміст, обґрунтувати значимість та необхідність кожного. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4622 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Saltanova.docx | 13,09 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.