Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Салтанова, Т. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T10:57:34Z | - |
dc.date.available | 2015-07-02T10:57:34Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4622 | - |
dc.description.abstract | Одним з актуальних напрямів вищої школи є діяльність щодо адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу, що. сприятиме більш швидкому та ефективному включенню студентів у навчальний процес. Педагогічна наука розглядала різні аспекти цієї проблеми, але вона залишається актуальною в наслідок швидкої зміни соціальних, педагогічних, інших умов та суспільних і особистісних цінностей. Метою даного дослідження є створення та обґрунтування моделі адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу у соціально-особистісному аспекті, розкрити її структуру та зміст. Необхідно визначити сукупність компонентів, їх зміст, обґрунтувати значимість та необхідність кожного. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | адаптація першокурсників | uk_UK |
dc.subject | вимоги вищого навчального закладу (ВНЗ) | uk_UK |
dc.subject | навчальний процес | uk_UK |
dc.subject | модель адаптації першокурсників | uk_UK |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ВИМОГ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Saltanova.docx | 13,09 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.