Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСалтанова, Т. Г.-
dc.date.accessioned2015-07-02T10:57:34Z-
dc.date.available2015-07-02T10:57:34Z-
dc.date.issued2015-07-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4622-
dc.description.abstractОдним з актуальних напрямів вищої школи є діяльність щодо адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу, що. сприятиме більш швидкому та ефективному включенню студентів у навчальний процес. Педагогічна наука розглядала різні аспекти цієї проблеми, але вона залишається актуальною в наслідок швидкої зміни соціальних, педагогічних, інших умов та суспільних і особистісних цінностей. Метою даного дослідження є створення та обґрунтування моделі адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу у соціально-особистісному аспекті, розкрити її структуру та зміст. Необхідно визначити сукупність компонентів, їх зміст, обґрунтувати значимість та необхідність кожного.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectадаптація першокурсниківuk_UK
dc.subjectвимоги вищого навчального закладу (ВНЗ)uk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.subjectмодель адаптації першокурсниківuk_UK
dc.titleТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ВИМОГ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Saltanova.docx13,09 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.