Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
Название: ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Авторы: Бєлікова, В.В.
Ключевые слова: портфоліо
портфоліо студента
професійні компетенції
компетенції інженера-педагога
Дата публикации: 1-июл-2015
Краткий осмотр (реферат): Як свідчить історічний аналіз генезису поняття «портфоліо», цей термін прийшов в педагогіку з мистецтва – в 19 ст. В Італії так називали альбом з фотографіями, а в епоху Ренесансу художники і архітектори привозили з собою «портфоліо», коли претендували на місце в академії мистецтв або на будівельний проект. За допомогою зібраних у портфоліо документів можна було скласти думку про якість роботи, оцінити професійний рівень претендентів. Звернення до технології портфоліо студента в процесі навчання у вищій школі пов'язане з вимогами сучасного суспільства до випускника ВНЗ як до компетентного фахівця, здатного не лише творчо відноситися до майбутньої професійної діяльності, але і бути суб'єктом свого життя.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4595
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Belikova.docx12,77 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.