Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
Назва: | ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Автори: | Бєлікова, В.В. |
Ключові слова: | портфоліо портфоліо студента професійні компетенції компетенції інженера-педагога |
Дата публікації: | 1-лип-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Як свідчить історічний аналіз генезису поняття «портфоліо», цей термін прийшов в педагогіку з мистецтва – в 19 ст. В Італії так називали альбом з фотографіями, а в епоху Ренесансу художники і архітектори привозили з собою «портфоліо», коли претендували на місце в академії мистецтв або на будівельний проект. За допомогою зібраних у портфоліо документів можна було скласти думку про якість роботи, оцінити професійний рівень претендентів. Звернення до технології портфоліо студента в процесі навчання у вищій школі пов'язане з вимогами сучасного суспільства до випускника ВНЗ як до компетентного фахівця, здатного не лише творчо відноситися до майбутньої професійної діяльності, але і бути суб'єктом свого життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4595 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belikova.docx | 12,77 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.