Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлікова, В.В.-
dc.date.accessioned2015-07-01T05:55:19Z-
dc.date.available2015-07-01T05:55:19Z-
dc.date.issued2015-07-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4595-
dc.description.abstractЯк свідчить історічний аналіз генезису поняття «портфоліо», цей термін прийшов в педагогіку з мистецтва – в 19 ст. В Італії так називали альбом з фотографіями, а в епоху Ренесансу художники і архітектори привозили з собою «портфоліо», коли претендували на місце в академії мистецтв або на будівельний проект. За допомогою зібраних у портфоліо документів можна було скласти думку про якість роботи, оцінити професійний рівень претендентів. Звернення до технології портфоліо студента в процесі навчання у вищій школі пов'язане з вимогами сучасного суспільства до випускника ВНЗ як до компетентного фахівця, здатного не лише творчо відноситися до майбутньої професійної діяльності, але і бути суб'єктом свого життя.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпортфоліоuk_UK
dc.subjectпортфоліо студентаuk_UK
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk_UK
dc.subjectкомпетенції інженера-педагогаuk_UK
dc.titleПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Belikova.docx12,77 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.