Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4585
Назва: ЕТАПИ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Автори: Рубан, .Н.П.
Лазарєв, М.І
Ключові слова: креативна компетентність
формування здібностей
інженерно-педагогічна творчість
формування базових знань
Дата публікації: 30-чер-2015
Короткий огляд (реферат): Для формування креативної компетентності в інженерів-педагогів необхідно приділити увагу формуванню: здатності до творчості, до вирішення проблемних завдань; винахідливості; гнучкості і критичності розуму, інтуїції, самобутності і впевненості у собі; здатності ставити і вирішувати нестандартні завдання, здатності до аналізу, синтезу і комбінування, здатності до перенесення досвіду, передбачення тощо; емоційно-образних якостей: одухотвореності, емоційного підйому у творчих ситуаціях; асоціативності, уяви, відчуття новизни, чутливості до протиріч, здатності до емпатії; проникливості, уміння бачити знайоме в незнайомому; подолання стереотипів; схильність до ризику, прагнення свободи. Навчити здійснювати організацію самостійної творчої роботи, планувати навчально-творчу роботу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4585
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RubanLazarev.docx16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.