Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4585
Назва: | ЕТАПИ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ |
Автори: | Рубан, .Н.П. Лазарєв, М.І |
Ключові слова: | креативна компетентність формування здібностей інженерно-педагогічна творчість формування базових знань |
Дата публікації: | 30-чер-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Для формування креативної компетентності в інженерів-педагогів необхідно приділити увагу формуванню: здатності до творчості, до вирішення проблемних завдань; винахідливості; гнучкості і критичності розуму, інтуїції, самобутності і впевненості у собі; здатності ставити і вирішувати нестандартні завдання, здатності до аналізу, синтезу і комбінування, здатності до перенесення досвіду, передбачення тощо; емоційно-образних якостей: одухотвореності, емоційного підйому у творчих ситуаціях; асоціативності, уяви, відчуття новизни, чутливості до протиріч, здатності до емпатії; проникливості, уміння бачити знайоме в незнайомому; подолання стереотипів; схильність до ризику, прагнення свободи. Навчити здійснювати організацію самостійної творчої роботи, планувати навчально-творчу роботу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4585 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
RubanLazarev.docx | 16 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.