Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4585
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рубан, .Н.П. | - |
dc.contributor.author | Лазарєв, М.І | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-30T11:18:00Z | - |
dc.date.available | 2015-06-30T11:18:00Z | - |
dc.date.issued | 2015-06-30 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4585 | - |
dc.description.abstract | Для формування креативної компетентності в інженерів-педагогів необхідно приділити увагу формуванню: здатності до творчості, до вирішення проблемних завдань; винахідливості; гнучкості і критичності розуму, інтуїції, самобутності і впевненості у собі; здатності ставити і вирішувати нестандартні завдання, здатності до аналізу, синтезу і комбінування, здатності до перенесення досвіду, передбачення тощо; емоційно-образних якостей: одухотвореності, емоційного підйому у творчих ситуаціях; асоціативності, уяви, відчуття новизни, чутливості до протиріч, здатності до емпатії; проникливості, уміння бачити знайоме в незнайомому; подолання стереотипів; схильність до ризику, прагнення свободи. Навчити здійснювати організацію самостійної творчої роботи, планувати навчально-творчу роботу. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | креативна компетентність | uk_UK |
dc.subject | формування здібностей | uk_UK |
dc.subject | інженерно-педагогічна творчість | uk_UK |
dc.subject | формування базових знань | uk_UK |
dc.title | ЕТАПИ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
RubanLazarev.docx | 16 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.