Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4585
Title: | ЕТАПИ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ |
Authors: | Рубан, .Н.П. Лазарєв, М.І |
Keywords: | креативна компетентність формування здібностей інженерно-педагогічна творчість формування базових знань |
Issue Date: | 30-Jun-2015 |
Abstract: | Для формування креативної компетентності в інженерів-педагогів необхідно приділити увагу формуванню: здатності до творчості, до вирішення проблемних завдань; винахідливості; гнучкості і критичності розуму, інтуїції, самобутності і впевненості у собі; здатності ставити і вирішувати нестандартні завдання, здатності до аналізу, синтезу і комбінування, здатності до перенесення досвіду, передбачення тощо; емоційно-образних якостей: одухотвореності, емоційного підйому у творчих ситуаціях; асоціативності, уяви, відчуття новизни, чутливості до протиріч, здатності до емпатії; проникливості, уміння бачити знайоме в незнайомому; подолання стереотипів; схильність до ризику, прагнення свободи. Навчити здійснювати організацію самостійної творчої роботи, планувати навчально-творчу роботу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4585 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Факультет ІТВО) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RubanLazarev.docx | 16 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.