Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4585
Title: ЕТАПИ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Authors: Рубан, .Н.П.
Лазарєв, М.І
Keywords: креативна компетентність
формування здібностей
інженерно-педагогічна творчість
формування базових знань
Issue Date: 30-Jun-2015
Abstract: Для формування креативної компетентності в інженерів-педагогів необхідно приділити увагу формуванню: здатності до творчості, до вирішення проблемних завдань; винахідливості; гнучкості і критичності розуму, інтуїції, самобутності і впевненості у собі; здатності ставити і вирішувати нестандартні завдання, здатності до аналізу, синтезу і комбінування, здатності до перенесення досвіду, передбачення тощо; емоційно-образних якостей: одухотвореності, емоційного підйому у творчих ситуаціях; асоціативності, уяви, відчуття новизни, чутливості до протиріч, здатності до емпатії; проникливості, уміння бачити знайоме в незнайомому; подолання стереотипів; схильність до ризику, прагнення свободи. Навчити здійснювати організацію самостійної творчої роботи, планувати навчально-творчу роботу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4585
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ІТВО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RubanLazarev.docx16 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.