Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4585
Название: ЕТАПИ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Авторы: Рубан, .Н.П.
Лазарєв, М.І
Ключевые слова: креативна компетентність
формування здібностей
інженерно-педагогічна творчість
формування базових знань
Дата публикации: 30-июн-2015
Краткий осмотр (реферат): Для формування креативної компетентності в інженерів-педагогів необхідно приділити увагу формуванню: здатності до творчості, до вирішення проблемних завдань; винахідливості; гнучкості і критичності розуму, інтуїції, самобутності і впевненості у собі; здатності ставити і вирішувати нестандартні завдання, здатності до аналізу, синтезу і комбінування, здатності до перенесення досвіду, передбачення тощо; емоційно-образних якостей: одухотвореності, емоційного підйому у творчих ситуаціях; асоціативності, уяви, відчуття новизни, чутливості до протиріч, здатності до емпатії; проникливості, уміння бачити знайоме в незнайомому; подолання стереотипів; схильність до ризику, прагнення свободи. Навчити здійснювати організацію самостійної творчої роботи, планувати навчально-творчу роботу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4585
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет ІТВО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
RubanLazarev.docx16 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.