Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3920
Название: | ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Авторы: | Лазарєва, Т.А. |
Ключевые слова: | професійна підготовка інженер-технолог харчової галузі творча діяльність форми організації навчання етапи діяльності професійно важливі якості колективні форми навчання індивідуальні парні групові |
Дата публикации: | 27-янв-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Ефективність професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності залежить від організації навчальної діяльності студентів та обґрунтованим вибором відповідних форм творчого навчання. Форма навчання визначається як зовнішньою, так і внутрішньою сторонами організації навчального процесу. Зовнішня сторона організації навчального процесу представлена узгодженою діяльністю викладача та студента, яка здійснюється у визначеному порядку та в певному режимі [2]. Внутрішня процесуально змістовна сторона організації навчального процесу обумовлена зв’язками, що виникають між цілями, змістом, методами та засобами навчання. Отже, форми творчого навчання у професійній підготовці майбутніх інженерів-технологів харчової галузі повинні бути підпорядковані розробленим цілям, змісту, методу та засобам творчого навчання; відповідати такій організації творчої діяльності, яка існує у творчому професійному середовищі інженерів-технологів харчових виробництв. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3920 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lazereva.doc | 122,5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.